sobota, 15 stycznia 2011

:)

Ferie? Będą Pracowite.
Moje dążenie ku spełnieniu postanowień noworocznych?
Ehh ma się dobrze. Zapisałam się na kurs prawa jazdy.
Więc od Marca wszyscy mieszkający w Piotrkowie Trybunalskim i okolicy nie wychodźcie na ulicę, bo wtedy mniej więcej zacznę jazdy :P
Co do Brązowej odznaki PZJ. heh. Będzie Ciężko, ale razem z Luckym damy radę :)
Coś na Zabicie nudy w dniu dzisiejszym jako że pogoda jest straszna  mam propozycję:)


"Ostatnia Piosenka"
Dla mniej wytrwałych Film, dla tych bardziej wytrwałych książka :)

ps. Jakość zdjęcia kiepska, bo robione starą cyfrówką która powoli umiera.

5 komentarzy:

  1. Boshe co za różnica że słaba jakość ;/
    I tak wiadomo o co chodzi a Ty raczej wielkim fotografem nie jesteś żeby się martwić o takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci mobilizacji do prawka, ja już prawie 3 lata je robię :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny blog :)
    zapraszam do mnie!

    ps mam kilka rzeczy na sprzedaż może Ci się coś spodoba, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam film i strasznie płakałam. ;)
    I życze powodzenia na prawku. ;)
    Ale fajnie że masz ferie.: )

    OdpowiedzUsuń