piątek, 16 września 2011

Witam kochani :*
Dawno nie pisałam, przepraszam.
Zastanawiam się czy nie wyłączyć możliwości komentowania, ponieważ i tak większość spostrzeżeń, pytań i ogólnie wiadomości dostaje na nk, e-mailu, fs'ie itp.

Chwilowo jestem uziemiona w domu ze względu na moją nogę :(
ale o tym innym razem , jak już może kiedyś przejdą mi nerwy.

Stary outfit który kiedyś uwieczniłam, miałam się nim z wami podzielić i zapomniałam,
jednak nic straconego:)  proszę :
Sweterek: H&M
Bluzka: H&M
Spodnie: Bazarek?
Buty-koturny: Marywilska.
Torba: Topshop (ma już kilka ładnych lat-znaleziona w rzeczach mamy)
Wisiorek: jakiś odpust:)



A teraz coś na co będę polowała by mieć to zimą:)

Marzę o znalezieniu takich butów, i nieco podobnej kurki jednakże w kolorze wymarzonych butów :))


+Kolejny plan zakupowy na wiosnę 2012 :

Co o tym myślicie?


Buziaki:* 
Elcza

13 komentarzy:

  1. nie wyłączaj możliwości komentowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już będe komentowała normalnie. nie wyłączaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw mi się podoba, chociaż ja chyba bym użyła innego wisiorka ta żyletka mi tu nie pasuje, reeszta jest za grzeczna.

    O.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są świetne, ale nie wiem czy znajdziesz takie gdziekolwiek, a jak znajdziesz to pewnie mega drogie. Widziałam gdzieś w necie takie oryginały to prawie 300zł.

    Lilly.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcie to na dole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Liczę na to że je znajdę i że nie będą kosztowały 300zł bo chyba padnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też poszukuję takich butów;)
    Fajnie, że wracasz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. szpilki te sa wszedzie dostepne i max to 135zł a od 99zł się zaczynają
    co do kozaków też poszukuje narazie w CCC widziałam podobne i jeszcze w jednym zklepie ale nie pamietam nazwy

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem że szpilki są prawie wszędzie, jednakże szkoda mi chwilowo wydawać pieniędzy skoro i tak założę je dopiero wiosną, a i na razie nie zejdą one z ceny dopiero po sylwestrze będą tańsze :)

    OdpowiedzUsuń