wtorek, 27 grudnia 2011

Cześć  kochani! :)
Święta, święta i po świętach.
Wybrałam się dziś na "sylwestrowe" zakupy. Miałam w planach kupno pewnej bluzki z moodo:
Okazało się że nawet najmniejszy rozmiar jest na mnie za duży, więc bluzkę po którą szłam kupiła sobie Kinia, a ja wróciłam z zupełnie innymi łupami. Chcecie wiedzieć co kupiłam? :)
Pokażę wam. 
Zegarek "Łocz" ponieważ ten zamówiony na allegro nadal nie dotarł.
Dziękuję drogerii "Rossman" za ten o to piękny zegarek :)
(14,99 tak więc opłaca się :) )

Buty :)  
Emu mogę skreślić z mojej listy "must have" ponieważ właśnie je zakupiłam :)
Nie są oryginalne, niestety do tanich nie należą aczkolwiek są grube, sztywne i uważam że warte swojej ceny. :)


Torba, idealna na weekendowe wyjazdy, lub do szkoły.
Liczę na to że przyda się w  ferie :)

Tak jak mówiłam naszła mnie ochota na robienie kresek :)
Zakupiłam więc eyeliner :) w drogerii he&be (ok.10zł)

Uwielbiam  MM, a dodatkowo jestem "gadżeciarą", 
która wydaje kasę na bzdury. 
Kubeek <3

Koszulka z moodo. :)
ps. Przepraszam za bałagan na dywanie, ale dziś nie miałam czasu poodkurzać po świętach :P

Mam nadzieje że wielu z was jest zadowolonych z mojego bloga. :)
Dziękuję za masę pozytywnych komentarzy, nie tylko tu, na blogu ale i na formspring'u, facebooku, czy poczcie. Jesteście wspaniali.

Po raz kolejny i mam nadzieję ostatni zwrócę się do hatersów... Chcesz mnie zniszczyć? podciąć skrzydła? Nie uda Ci się! Będę Latać! Pokażę wam wszystkim że potrafię walczyć o swoje. Naprawdę nie boli mnie to że zjedziesz mój wygląd. Mam prawo do wyglądania tak jak chce. Szkoda Twojego czasu. ;)



Podobała się dzisiejsza notka? Być może uda mi się jutro dodać parę setów z sylwestrowymi kreacjami :))


ps. Zapowiada się mała zmiana:


19 komentarzy:

  1. Jaki to odcień farby?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu nie akceptujesz negatywnych komentarzy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nic mi nigdy nie zrobiłaś ale denerwujesz swoją osobą strasznie -.-
    Do każdego negatywnego komentarza piszesz coś w tylu "o jaka odwaga - anonim".
    Chyba jasne że Ci się nie podpiszą krytykujący imieniem i nazwiskiem pod spodem.
    Nie wierzę, że znasz Honey ale nawet gdyby to jakoś mnie to nie interesuje.
    Znając Twe możliwości z Rawy trudno uwierzyć że masz tak świetne oceny. Nie obchodzi mnie to w sumie i jak podejrzewam reszty też. Bo obchodzą was oceny Elki?


    Ps. Zestawy ubrań spoko.

    OdpowiedzUsuń
  4. A do moodo czy jak to się tam pisze chodzisz teraz tak bo honey jest ich twarzą. No troche chore.

    OdpowiedzUsuń
  5. -Farba to ''słodkie cappucino''

    -Moodo ubieram się tam już długo ;) to że Honka jest ich ''twarza'' nic nie zmienia. ;)

    -Skoro trudno Ci uwierzyć nie wierz, znajduję się w najlepszej 3 z Hodowli więc dla mnie bajka ; ) I uwierz że są osoby, które to interesuje aż za bardzo. Piszą do moich znajomych o moje oceny. ''czy to prawda że Elka(....)? '' mnie to śmieszy bo nie dostaną w odpowiedzi niczego co by nie było prawdą i jednocześnie nie mogli by tego przeczytać u mnie ;) Myślcie co chcecie ;)

    -Ludzie czy gdybym nie znała ''Honey'' to czy ot tak mogłabym sobie oglądać jej koncert stojąc obok sceny i rozmawiać z jej facetem? Nie sądzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akceptuje te, zawierającę konstruktywną krytykę i jednocześnie są na poziomie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy nowa notka?

    OdpowiedzUsuń
  8. notka sylwestrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jakoś nie mogę uwierzyć w to Twoje nagłe olśnienie. W Rawie nie dawałaś sobie podobno w ogóle rady, a teraz nagle takie dobre oceny, więc albo z tym wysokim poziomem w tej Twojej szkole jest coś nie tak albo po prostu pieprzysz jak potłuczona, a z tego co wiem to co jak co, ale zmyślać niestworzone historię to Ty akurat potrafisz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam intetrnetu. Jedyny dostęp do internetu jaki mam to w telefonie. Jeśli naprawie modem lub router (nie wiem co się popsuło) to postaram się coś dodać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Wypraszam sobie obelgi!
    2.Po prostu bardzo mi zależy żeby tam zostać.
    3.Poziom jest wysoki.
    4.Mamy świetnych nauczycieli. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy nowa notka elcza .? ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba już w nowym roku. Nie mam internetu, a z telefonu nie dan rady napisać notki. ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę dużo tych łupów, nie mogę się doczekać Ciebie w nowym kolorze :) Nowe, sylwestrowe wydanie, zapraszam. Życzę wspaniałego sylwestra.

    OdpowiedzUsuń