poniedziałek, 19 grudnia 2011

Witajcie :)
Wprawdzie pod ostatnią notką nie ma 15 komentarzy, ale dodałam ją kilka minut temu więc wybaczam :P
Obiecałam że spróbuje pokazać wam wszystkie moje buty. Tak, jak obiecałam tak się staram robić.
Niestety dziś jest ich tylko tyle jednakże spokojnie z czasem  pokaże wam je wszystkie.
Brat przyłapał mnie dzisiaj jak coś tam dla was kombinowałam.
Proszę się nie dziwić że wyglądam tak jak wyglądam, ale po dzisiejszej wizycie u lekarza załamałam się totalnie. Okazało się że nie dość że mam zawalone zatoki, anginę i coś tam z krtanią to jeszcze ostre zapalenie ucha! Błagam! Ja naprawdę chcę wrócić do świata żywych.
Legginsy i Ciepły golf to jest to<3

Proszę :)

Kilka zestawów dla was.
NIE SĄ MOJEGO AUTORSTWA! 



 + dziękuję Kochana Mamo :*

20 komentarzy:

  1. 2,3 obrazek torebka iwesz gdzie mozna taka dostac?

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne buty te 2 pierwsze zdjecia twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. do kiedy masz zwolnienie i w domu siedzisz do swiat bedzies zzdrowa?

    OdpowiedzUsuń
  4. miło ze czesto tu zagladasz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. postawiłaś nam ultimatum :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwolnienie mam od 15.XII w tym roku w szkole się już na pewno nie pojawię, a czy wyzdrowieje do świąt nie mam pojęcia chociaż nie ukrywam że chciałabym i to bardzo. Jeśli chodzi o torebki to nie mam pojęcia, ale radzę poszperać na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na ostatnim zdjeciu to laptop?

    OdpowiedzUsuń
  8. co tam u Cb jak zdrowie?

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny jest ten twój blog :))

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy jakies nowe notki+foty?

    OdpowiedzUsuń
  11. jak przygotowania do świat?

    OdpowiedzUsuń
  12. I like your post so much! And these outfits are amazing!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy nowa notka?

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowa notka prawdobodobnie jutro. ; ) niestety ze zdrowiem kiepsko. Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Traktujesz tego bloga serio czy raczej zdajesz sobie sprawę z jego, co tu kryć, prowincjonalnego charakteru? Co więcej, myślę, że skoro zdecydowałaś się już prowadzić takiego bloga, powinnaś robić to na swój sposób. A ja tu ciągle widzę "cudze", "cudze", "cudze".
    I nurtują mnie twoje ciągłe problemy ze zdrowiem. Ciekawi mnie czy nadal udajesz ataki astmy i duszności w szkole?
    Nowe technikum, nowe symulacje, co?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Drogi anonimie, uu jaka odwaga- Anonim :)
    Traktuje bloga poważnie, nie chcąc go zaniedbywać szukam jakiegoś wyjścia, stąd też czyjeś zestawy.
    Są to zestawy które wpadły mi w oko i chcę się nimi podzielić z czytelnikami. :)
    Jeśli nurtują Cię moje problemy ze zdrowiem udaj się do poradni w której się lecze (Remedium) i poproś o moją kartę zdrowia myślę że będziesz miał co czytać :) NIGDY nie udawałam ataków astmy i duszności. Również nie symuluje myśl co chcesz ja Ci tego nie zabronię, szkoda tylko że jesteś tak ograniczony.
    Również pozdrawiam i życzę wesołych świąt.

    Kochani, jeśli chodzi o notkę postaram się dziś coś napisać, czy uda mi się ją skończyć i opublikować, tego nie wiem. Obiecuję że się postaram. Tym razem chciałabym żeby była całkowicie po mojemu. od początku do końca.
    Buziaki. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda że ty się nie umiesz tak ubrać jak pokazujesz na załączonych powyżej obrazkach... xDD

    OdpowiedzUsuń