niedziela, 18 grudnia 2011

Witam! :)
Tak jak obiecałam minimum 15 komentarzy i pojawia się nowa notka :)
Chciałabym wam opisać nieco cały mój poprzedni tydzień :)
Piątek:
Przyjechały moje siostrzyczki więc pizzeria i rundka po osiedlu.

Sobota:
Kino z  Moniką, Sylwią, Kingą, Karoliną, Kamilem, Kamilem Justynem.
Listy do M.
Uważam że film jest super. Były chwile kiedy śmiałam się w głos (i to nie z pijanych kolesi którzy ciągle rzucali jakieś głupie komentarze) ale były też chwile kiedy łezka kręciła się w oku.
Zdania co do filmu są podzielone. Ja uważam że naprawdę warto to obejrzeć. Film świetnie wprowadza w świąteczny nastrój. (M: "moglibyście się nie kłócić chociaż dziś co?")

Poniedziałek:
Happy Feet 2 :)

Razem z Moim zajebistym HMR* <3 czyt. z Moją Klasą.
-Powiedz mi dlaczego
-dlaczegoo? :)
Film, a raczej bajka totalnie zryła mi banie. Tego nie da się opisać, to trzeba zobaczyć :)
Kryle zniszczyły mi psychikę tak że to masakra. Jest  to film w 3D więc ewentualnie grozi wam ból głowy od okularów. Mimo to zapraszam do kin.

Środa:
Opowieść wigilijna w teatrze Pinokio w Łodzi, a następnie warsztaty Teatralne.
Jestem wielkim fanem teatru. Więc nie ma co się dziwić że jak tylko mam możliwość to jadę.
Jeśli chodzi o sam spektakl, pierwsza część hmm... moim zdaniem nużąca. Być może dlatego że miałam wysoką gorączkę i nie wiele do mnie docierało później wzięłam tabletkę i druga część spektaklu oraz warsztaty pamiętam całe :) Dotarły do mnie. Było Mega. Jeśli jesteście fanami teatru zapraszam do Teatru Pinokio.


Od Czwartku leżę w domu chora. Outfit? ehh stary dres i ciepły sweter :(
Ponad 38' gorączki, nie jest fajnie. Chore zatoki i angina to nie jest dobre połączenie.
Za chwile wykombinuje wam jakiś zestaw. żebym mogła go wrzucić w następnej notce, a kiedy ona będzie zależy tylko od was :) PAMIĘTAJCIE! min.15 komentarzy :)

Dziś wrzucam wam set który zrobiłam na konkurs u Angeliki :)




*HMR: Krótkie wyjaśnienie. Jestem w THK (technikum hodowli koni) natomiast w tym roku jesteśmy połączeni z TMR (technikum mechanizacji rolnictwa) w skrócie na planie jesteśmy zaznaczani jako HMR :) Hodowla Mechanizacji Rolnictwa :P ps. Dostane wpierdol. :)




POD TĄ NOTKĄ MOŻNA ZADAWAĆ PYTANIA, NA KTÓRE ODPOWIEM PISEMNIE LUB W FORMIE USTNEJ (FILMIK).

PYTANIA MOŻNA ZADAWAĆ RÓWNIEŻ NA: http://www.formspring.me/elcza9304

INFORMUJE RÓWNIEŻ ŻE KOLEJNE NOTKI BĘDĄ SIĘ POJAWIAŁY 
DOPIERO WTEDY, GDY
POD POPRZEDNIĄ NOTKĄ BĘDZIE MINIMUM 15 KOMENTARZY.



EDIT.17:54
Kochani jesteście niesamowici. Biorę się za odpowiedzi do waszych pytań. Być może jeszcze dziś kolejna notka :)

28 komentarzy:

  1. zdrowiej piekna.

    OdpowiedzUsuń
  2. jej wreszcie notka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie jest teatr pinokio? tam czesto sa warsztaty?

    OdpowiedzUsuń
  4. ile masz sióstr?

    OdpowiedzUsuń
  5. fajjnie jest mieć połączoną klase? jak nowi znajomi?

    OdpowiedzUsuń
  6. cięzko jest w technikum?

    OdpowiedzUsuń
  7. wreszcie notka!

    OdpowiedzUsuń
  8. zdrowia szybko powrotu!!

    OdpowiedzUsuń
  9. jak Ci sie uklada z chlopakiem?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czego najbardziej nie lubisz w swoim wyglądzie ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Doczekamy się kiedyś filmiku na którym 'przemówisz' ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wigilie spędzisz z rodziną czy z chłopakiem?

    OdpowiedzUsuń
  13. Co sądzisz o najnowszej kolekcji H&M? ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. wiesz co dostaniesz na swięta?

    OdpowiedzUsuń
  15. masz już kupione prezenty świąteczne?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakieś plany na ferie zimowe?

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie szukasz inspiracji jeśli chodzi o mode?

    OdpowiedzUsuń
  18. twój chłopak śledzi twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  19. wybierasz się gdzieś na ferie zimowe lub w okresie zimowym ja nary lub gdzieś indziej?

    OdpowiedzUsuń
  20. masz jakieś specjalne życzenie na prezent gwiazdkowy lub urodzinowy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Twojego Bloga komentowała kiedyś paulynschen ta Koleżanka Honey?

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłaś kiedyś w ciucholandzie?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ulubiona książka?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ulubione filmy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie masz dodatkowe przedmioty w technikum?

    OdpowiedzUsuń
  26. Najzabawniejsza rzecz jaką usłyszałaś od nauczyciela w tym roku szkolnym?

    OdpowiedzUsuń