niedziela, 4 marca 2012

Hej Kochani!
Dawno do was nie pisałam. Przepraszam. Naprawdę nie miałam czasu. Mam dla was kilka nowości z mojego życia.
22.02.2011 Byłam w teatrze Pinokio na spektaklu "Białe Baloniki"
Spektakl świetny, jednakże jak na teatr dla dzieci  uważam że za trudny dla maluszków.
My oczywiście nie mieliśmy problemów ze zrozumieniem całej głębi spektaklu, ale jednak mam wrażenie że dzieciaczki które tam były chciały tylko "skarpetę"
Po spektaklu tradycyjnie  warsztaty teatralne:

Następnie uroczy obiad w Pizzahut w towarzystwie Kasi Katarzyny :)) 

23.02.2012

Spektakl "REWIZOR" w Teatrze Jaracza.
Spektakl zrobił na mnie mega duże wrażenie pod względem obsady, ale i wykonania.
Moje zdziwienie gdy dowiedziałam się że jedziemy na "rewizora" było nie do opisania.
Nie da się ukryć że właśnie od "Rewizora" zaczęłam moją historię z teatrem.
To zabawne.



Tymczasem jadę do Wolborza, najbliższa notka już w sobotę! ;)
Pozdrawiam, Elcza. ;)

9 komentarzy:

  1. Zazdroszcze tylu wizyt w teatrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Teatr <3! w takich ilościach jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. a w tym tygodniu na czym byłaś? haha!
    Ty kłamiesz i nie jeździsz do teatru na takie rzeczy. szukasz tylko w internecie i o. Bo niby z kim jeździsz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Tym tygodniu byłam w teatrze Roma na Alladyn Jr. :)
      ale to opisze w następnej notce :)
      a jeżdżę z wieloma osobami :D Teraz zdjęć nie mam ale jak Kopsia nie wyrzuciła biletów to kiedyś wam pokażę, a poza tym gdzieś jest zdjęcie grupowe :)

      Usuń
  4. tya teatr pff haha!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale proszę o więcej postów modowych! ;)

    OdpowiedzUsuń