sobota, 12 maja 2012

Półmetkowo!

Tak jak mówiłam półmetek mojej starej klasy przy TYM, był tylko marną imitacją imprezy :PP
Niebawem porządna fotorelacja, jak tylko zdobędę zdjęcia ze wszystkich aparatów.



Modowo:
Moje małe spełnione marzenie :
Jeśli chodzi o buty jestem straszną maniaczką, długo polowałam na białe trampki za kostkę.
Początkowo miały to być "CONVERSY" Jednakże cena mnie przeraziła. Jestem wstanie wydać masę kasy na buty, ale są ona odpowiednio sklasyfikowane. 270zł za trampki? niee:P To nie są szpilki, więc nie :P
Zakupiłam sobie o wiele tańsze, ale również zadowalające mój gust
Takie oto trampeczki: 


Co o tym wszystkim myślicie? ;>


Pozdrawiam Elcza!



20 komentarzy:

  1. Nie wiesz jak było na połowinkach starej klasy więc zamknij się i nie komentuj. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Słyszałam jak bylo ciekawie :P
      2. Impreza w kredensie? oj tak wyczyn! :)
      ( http://vilanow.pl/ zapraszam )
      3. No cóż od osoby z którą kiedyś chodziłam do klasy usłyszałam że my zrobimy półmetek na polu jak na rolników przystało więc proszę bardzo:
      -Jak na rolników przystało :P

      Buziaczki :D :*

      Usuń
  2. Hahahaha. Ludzie zazdroszczą, mieliśmy imprezę na poziomie dzięki pani, droga pani organizator ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że pani organizator nie mam tyle odwagi żeby przyjąć WSZYSTKIE szczere komentarze a nie tylko te które jej się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjmuje te które mi się podobają bo to mój blog :)
    I będę robiła co chcę a jeśli ktoś nie potrafi tego zrowumieć to już nie mój problem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fucktycznie jest czego zazdrościć, nie jestem godna zawiązywać w tym momencie rzemyka u twych sandałów !

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe ale masz twarz na tym zdjęciu ;) Ale to akurat żadna nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, jesteś najpiękniejszą dziewczyną w klasie no pomijając tą w tym sexy białym obrusie na nogach po lewo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po mnie możecie jeździć ile chcecie, ale nie po moich znajomych, a Kasia może nie wygląda jak miss piękności ale jest szczera szczera i jeszcze raz szczera. Czego brakuje wam drogie anonimki.

      Usuń
  8. "jest szczera szczera i jeszcze raz szczera. Czego brakuje wam drogie anonimki"

    A znasz definicję słowa szczera? Inaczej - wyraża swoje zdanie. Ja mówiąc o niej też jestem szczera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mówię tu tylko o Tobie.
      Komentarze z konstruktywną krytyką są spoko tak jak i z tą która ma jakąkolwiek podstawę. a nie te zawistne

      Usuń
  9. Zreszta nie chcialam obrazic jej tylko ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ela jest marną imitacja człowieka bo ma głowę konia. Nie obrażaj dawnej klasy, odkąd odeszłaś ta klasa naprawdę zrobiła się fajna, nikt naprawdę NIKT za tobą nie tęsknił i nie tęskni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za nią również nie tęsknie,mam swoją LEPSZĄ klasę. Nie będę obrażała dawnej klasy, ale tyle fałszywości ile w niej było nie ma w całej mojej szkole :PP
      Buziaki :)

      Usuń
  11. oj tak była fałszywość, jak TY w niej byłaś

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro niby masz tyle szpilek Maniaczko to czemu Cie w nich nie widac? nosisz ciagle płaskie i nie markowe badziewia ;| kicz ;|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że nie markowe nie znaczy że badziew. Czasem jest wręcz odwrotnie!
      Pozdrawiam Elu ;)

      Usuń
  13. Wiele razy pisałam o tym że mam fioła na punkcie szpilek, ale niestety mało w nich chodzę. Być może niedługo pokażę wam mój nowy nabytek z deezee, tylko że na moich nóżkach :PP
    (http://www.deezee.pl/obuwie_damskie/czolenka/llp40z_nude_patent.html)

    Nie markowe? Jeśli nike, puma, czy ecco to nie są dobre marki. Życzę powodzenia, nie mówię że nie mam zwykłych butów, bo było by to kłamstwo mam, ale tylko dlatego że nie uważam żeby marka świadczyła o tym że but jest fajny. But musi się podobać niezależnie od tego czy jest markowy czy nie. :P

    Buziaki :*:*

    OdpowiedzUsuń