wtorek, 17 lipca 2012

Delia Cosmetics

Hej Kochani! :)
Co tam u was? Jak mijają wakacje? 

Odwiedził mnie ostatnio kurier i przywiózł ze sobą coś mega fajnego!


 Mianowicie mleczko do demakijażu. :)
Firma pisze o nim tak:
"Kosmetyk o nowoczesnej formule i przyjemnym zapachu do demakijażu i 
codziennej pielęgnacji twarzy i dekoltu. 
Gwarantuje dokładny i komfortowy demakijaż."

Moja recenzja? 
Drogie dziewczęta, jeżeli jeszcze nie macie tego mleczka, zachęcam do kupienia.
-Jest tanie (ok.10zł pojemność 210ml) 
-Ma świetny zapach!
-Nie szczypie w oczy
-dokładnie zmywa cały makijaż
-Nawilża skórę.

Osobiście bardzo, bardzo polecam!
Serdeczne podziękowania dla Firmy Delia Cosmetics!
Oraz Organizatorce Konkursu H :-*

+ drobne ogłoszenie, sprzedam moje ukochane szpilki.
Rozmiar 36, aczkolwiek ja noszę 37, a  piją mnie jedynie w okolicy dużego palca.


Pozdrawiam, Elcza!


12 komentarzy:

  1. wiesz co chyba nieświadomie podałaś swój adres...
    fajne buty aczkolwiek ja noszę 41 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha! Jak dobrze że są ludzie lepiej kontaktujący ode mnie :) dodałam oryginał, zamiast kopii stworzonej z PhotoScape :P Dziękuję! :)

      Usuń
  2. Ale masz malutką nóżkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ELU,

    domagamy się następnej notki. Bardzoooo długieeeeej ! Uwielbiam czytać to co piszesz, uwielbiam :DDDD chcę w następnej co najmniej z dwa nowe outfity ! KOCHAM TWÓJ STYL : **********************************

    OdpowiedzUsuń
  4. Za ile butki chcesz sprzedać? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. a za ile je kupiłaś? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam, mam drugie identyczne wręcz tylko nie z deezee, więc serio nie wiem. poszukaj na deezee.pl :P

      Usuń
    2. aha, a ile cm?

      Usuń
    3. Jesteś zainteresowana kupnem? pisz na facebook'u na priv. :)

      Usuń