niedziela, 29 lipca 2012

Inspiracje, Must Have i inne. :)

Hej Kochani!
Co tam u was słychać? Przypominam o Spotkaniu z Najpopularniejszą Bloggerką  w Polsce i jednocześnie wokalistką Honoratą Honey Skarbek! www.honorata-skarbek.com 

Ja obecnie i jeszcze przez najbliższe 2 tygodnie siedzę w domu, ponieważ mam nogę w gipsie. 3tygodnie wyjęte z życia. Może to śmiesznie zabrzmi ale skoro już siedzę w domu postanowiłam jakoś spożytkować ten czas i uwaga... wpadłam na pomysł Internetowego Kursu Języka Angielskiego! Tak wiem są wakacje i nauka to ostatnie na co każdy z was miałby ochotę, ale jednak chce jakoś wykorzystać ten czas. Języka Niemieckiego uczę się już ok. 9lat więc do maturki wyjdzie go blisko 11 Nie mam z nim problemów, więc wydaje mi się że i Maturę napisze bez większego kłopotu, ale marzy mi się również Maturka z Angielskiego którego na dobrą sprawę uczę się dopiero 3lata. Stąd opcja kursu. Mam też znajomego który jest nauczycielem  właśnie angielskiego, może poświęciłby mi Trochę swoich "wakacji" jak myślicie? Czy nauka w wakacje w czasie kiedy i tak nie mam nic innego do roboty to zły pomysł?

Zapraszam do obejrzenia kilku moich inspiracji :)













Outfity:




A teraz moja mała lista "Must have"
Mam nadzieje że chociaż kilka z tych rzeczy uda mi się zakupić 
jeszcze przed rozpoczęciem roku szkolnego. :)

Pierścionki z wąsami skradły mi serce, jest ich wszędzie pełno, 
jednakże postanowiłam poszukać nieco innych.  i znalazłam :)


Zakolanówki były moim "must have" od dawna, ale dopiero teraz zdecydowałam się je kupić,
miałam pewne obiekcje, dlatego że źle mi się kojarzyły* 
jednakże pokonałam to i  koniecznie MUSZĘ je mieć :)

*jak byłam mała zimą nie chciałam nosić rajstop i mama zmuszała mnie chociaż do podkolanówek, a ja uwielbiałam "stopki" zresztą nadal je uwielbiam .:)


Krótkie spodenki z Wysokim stanem,.
Japan Style od zawsze oferuje wiele ciekawych rozwiązań, mam długie spodnie z wysokim stanem i muszę przyznać że są wielofunkcyjne, liczę na to że te znajdą również wiele zastosowań :)


Słuchawki, hmm... czasem warto oszczędzić sąsiadów i posłuchać ulubionej muzy głośno,
 ale tak by nie przeszkadzać innym :)


Dres, dres, dres!
Zamierzam ćwiczyć na wf w tym roku (o iile nogi pozwolą)
ale mam taki zamiar, dodatkowo strasznie mi się one podobają :)



MM<3 Jestem jej mega wielką Fanką, a zegarki retro, vintage itp. Kradną serce!


Bluza, miałam błękitną z białym znaczkiem, mam Czarną z Fioletowym, czas na czarną z szarym, lub złotym.
Dlaczego? Dlatego że bluzy te są mega wygodne, nie należą do mega drogich, osobiście jestem nimi zauroczona :)


Telefon, hmm... Mam Nokie C3 która powoli mnie nudzi, chciałabym coś
co zainteresuje mnie na dłużej, w przypadku Iphone'a dłużej mi zejdzie z samym ogarem funkcji więc mam ochotę własnie na niego!



I jak się podobało? Jakieś rady?
Ktoś z Was zamawiał rzeczy "Japan Style"?
Czy są dobre jakościowo? 

Będę wdzięczna za odp. :)

ps. Kolejna notka pojawi się dopiero wtedy, kiedy pod tą będzie 30 komentarzy. :)
Wy wymagacie ode mnie systematyczności? Ja Proszę was o to samo:)

Buziaki :* Elcza :)


28 komentarzy:

  1. Hej :) nie, od jakiegos czasu waze tyle samo, nawet ostatnio o kilogram wiecej- chociaz tego sie pewnie nie widzi :) probuje przytyc :) swietne inspiracje. I oby noga wrocila do normy!; )

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zamawiałam spodnie:D są genialne jak dla mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Kozak bez kitu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. inspiracje sa mega :) / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakolanówki <3
    Kurs angielskiego to dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Conversy są mega!!! zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. noo i takie notki to mi się bardzo podobają ! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ze świętokrzyskiego:) oczywiście ja juz obserwuję! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wyjaśnienie. Już dodałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. uu, współczuję nogi w gipsie ;<
    a co do nauki j. angielskiego w wakacje to szczerze mówiąc mi by się nie chciało, no ale znów siedzieć 3 tyg przed komputerem też by było trochę bezsensu . :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny masz BLOG wiesz? Na pewno będę tu częściej zagladać :D! PS.Obserrwujemy?? Buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwowanie zza obserwowanie :> ?
    (ja już obs...) zaprasam LimitedSmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale chcemy nastepna notke :( :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie niedługo, postawiłam pewien warunek :)

      Usuń
    2. Bloga prowadzisz bo chcesz, więc nie rozumiem po co stawiasz te warunki co do ilości komentarzy.Co do twoich inspiracji to nie są one zbyt wyszukane.

      Usuń
    3. to już nie chodzi o konika, ale o mnie. Skoro Czytelnicy wymagają ode mnie pewnej systematyczności ja od nich też, chciałabym wiedzieć dla kogo pisze, liczba osób które mają mojego bloga w obserwowanych stale rośnie, liczba odwiedzin też, ale chciałabym żeby czytelnicy zostawiali tu również ślad po sobie. :)

      Usuń
  15. Ciuchy Japan Style są ładne ale jakościowo do bani. Nitki i "porozciągane" szwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie słyszałam, ale chorelnie podobają mi się właśnie dresy i te szorty, jak myślisz długo wytrzymają?

      Usuń
    2. Do pierwszego prania.

      Usuń
    3. Zeszyty z honey są w biedronce ;)

      Usuń
    4. Dzięki czyli jednak ich nie zamówię:)

      a za info o zeszytach, dzięki :D Pewnie kupie jakiś :P

      Usuń
  16. wiec zostawiam slad po sobie nie wiem ktory to juz raz ;] iii czekam na nastepna notke ;) oczywiscie tak samo dluga jak ta co teraz ;) licze na ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam jedne z tych wysokaskich butow z deezee o ktorych marzysz, niebiesciutkie, ale nie potrafie w nich chodzic, koszmarnie wysokie, ale za daleko mieszkam zeby ci je zaprezentowac, zreszta pewnie i tak bym tego nie zrobila bo kompletnie cie nie znam ;-)

    OdpowiedzUsuń