poniedziałek, 27 sierpnia 2012


Hej kochani! Co tam u was? Nie miałam czasu na porządną notkę już jakiś czas za co was serdecznie przepraszam.



"Just put your wings up, and show them what you got,

stay yourself, follow your dreams, 
Just put your wings up, I'll show you how to fly,
impossible is nothing, 
and never ever again don't let people say,
that you don't deserve what you want to get, 
please never again don't let people say,
that you don't deserve what you want to get."


Warto się zastanowić nad słowami piosenki, jest ona szczególnie dla tych, którzy mają marzenia. Dla tych, którzy chcą o nie walczyć, ale czasem brakuje im sił, jest fajną motywacją, a w połączeniu z dodatkowymi słowami autorki, daje sporo do myślenia, ale i pomaga trwać w tym wszystkim dalej. Chyba jednak się nie poddam, i będę startowała do szkoły filmowej.
Będę też jeździła dalej na castingi. Co ma być to będzie. Może kiedyś jak będę już dużo starsza usiądę i powiem -trudno przecież próbowałam, a może kiedyś będzie tak że ktoś z moich czytelników obejrzy jakiś film, serial i powie -"kurde czytałem/am kiedyś jej blog, miała marzenia udało się". Nie wiem co mi z tego wyjdzie, wiem że będę się cholernie starała i dążyła do wyznaczonego sobie celu.


Niedawno przy robieniu porządków w dużej szafie na przedpokoju, znalazłam pudła z torebkami, i tak się zastanawiam dlaczego ja  z nich do cholery  nie korzystam?
Niektóre mi się nie podobają i nie pamiętam jaki był cel w ich kupowaniu, a niektóre są słodkie .

Dawno porzucony H&M


no name.

 kupiona z 4 lata temu? 

 new look

Plecaczek z przed kilku lat :D


raz używana, kupiona z rok temu :D 

babciowa :D


 słodziak "mały" :D 


 :D

małe jest piękne :D 


 i znów małe  piękne :D 

fuuuj!


 Moja  zimowa torebunia, lubię ją <3 nbsp="nbsp" p="p">



Terranova


?


Prezent urodzinowy od mamusi :D na 17? :D

Czerrrrwień :D

"Mała" czarna :D

 Worek wrócił do moich łask i własnie go noszę :D

Jak wrażenia? jak wiele z nich wam się nie spodobało? :P 
Bo ja byłam w strasznym szoku jak popatrzyłam co trzymam w szafie :D 


Co tam u was słychać? Jak końcówka wakacji?

ps.Jesteśmy z Krzysiem sławni i Sygi (który ma tu Krzyśka plakietkę) Robi sobie z nami foty :D 
hahah <3 p="p">

 


Pozdrawiam serdecznie, Elcza.

35 komentarzy:

  1. Warto walczyć o marzenia!
    Ja mocno trzymam za Ciebie kciuki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak można mieć tyle toreb? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez przypału normalnie :D
      miałam więcej ale chyba z 8wyrzuciłam ;p

      Usuń
  3. hahahahahhahaahhah Sygi plebs :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Teatr był kiedyś dla Ciebie wszystkim, wróc do tego to wiele zyskasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wings up? Dobra nuta daje do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj KRYCZKA. Kryczka...

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwona fajna :)
    zapraszam na palistory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się wymieniają w 1 klasie miałam 4 inne teraz mam inne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pojedz w ferie na warsztaty dziennikarskie do Torunia one daja wielkie możliwośći ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie pójdę na projekt i nie będę miała w ferie obozu jeździeckiego, to chętnie skorzystam :)
      Dzięki za podpowiedź!

      Usuń
  10. dobre dupy obok Cb :)

    OdpowiedzUsuń
  11. torby okropne, a jezeli chcesz spelniac marzenia to rob to... na co czekasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu muszą się podobać, mi osobiście większość też się nie podoba i zastanawiam się po co je kupowałam :D
      a co do marzeń, chwilowo będą zajęcia teatralne, ale jak tylko pojawi się jakaś możliwość Castingu, jadę. :)

      Usuń
  12. Strach pomyśleć ile masz pasków, butów czy kosmetyków ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty górują zdecydowanie, ale to tym będzie post niedługo :D
      Paski? hmm nie wiele: http://4.bp.blogspot.com/-WKURkO7w138/T-X6eS8pMsI/AAAAAAAAAss/iZ1FHKxs7Uc/s1600/gfh+195.jpg

      Robiłam zdjęcie po tym jak zrobiłam porządek w paskach i masę wyrzuciłam. :)

      Kosmetyki to chyba opcja której mam najmniej.
      Podkład, puder, tusz,kredka, eyeliner. Mleczko do demakijażu perfumy, balsam i ot. tyle :) Odświeżę chyba post na ten temat :)

      Usuń
    2. Byś dała tych pasków troche a nie wyrzucasz ;P

      Usuń
    3. Były popsute, albo w ogóle stare czy zniszczone i nie nadawały się do niczego. :<

      Usuń
  13. 11 torebka, ta czarna cała jakby z cekinów jest prześliczna... Zakochałam się ;)
    Jestem pod wrażeniem kolekcji torebek

    OdpowiedzUsuń
  14. Zobaczysz teatr jak świnia pomidory, a to dlatego, że tam tylko znajomości, znajomości. Czasem ktoś ma talent a przyjmują córki synów aktorów itd... Chociaż powodzenia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teatr widziałam od kilku lat non stop ;P
      ale mam nadzieje że uda mi się również wedrzeć w Film.
      Dziękuję.

      Usuń
    2. W sensie: zobaczysz siebie na scenie.

      Usuń
    3. Ty patrz już na nie byłam :D
      https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/73126_142289462487045_8171383_n.jpg

      Usuń
    4. Ja tu mówię o karierze międzynarodowej albo chociaż sławie w kraju a nie w rawskim MDK. Swoją drogą: czemu już tam nie chodzisz? Nie wyglądało to źle.

      Usuń
    5. Nie mam czasu nie uczę się w rawie i dojazd do rawskiego TCH co tydzień nie byłby chyba opłacalny. :)
      a co do Innych scen zdarzało się, najmilej wspominam ŁóPTA serio <3

      Usuń
  15. OMG Kryczka ile Ty masz toreb XD
    Znam Cie tyle lat, a Ty ciągle mnie zaskakujesz <3

    OdpowiedzUsuń