piątek, 3 sierpnia 2012

Hej! Kochani! Poprzednia notka nie powalała swoją jakością, dlatego też mam dla was prezent :) Kolejną notkę! Dziś wstałam bardzo wcześnie jak na mnie ostatnimi czasy bo ok. 9:30 Sam początek znakomity! Dzwonek do drzwi, listonosz i  3 przesyłki :)
chcecie wiedzieć co było w środku? :>

Firma Cursor S.A
Zaskoczyła mnie maleńką próbką płynu do mycia ciała i włósów Johnsons baby.

Słodkie maleństwo :)


W drugiej paczce przyszła moja nowa koszula,
prawda że jest urocza?
Nie wiem jak wy ale ja jestem zakochana <3 p="p">

a Co było w trzeciej? 
Coś do auta, coś co opiszę następnym razem. 
Nie wiem czy jesteście zainteresowani 
bajerami poprawiającymi kondycje aut.
Jesteście? 


Jako że dziś wyrwałam się na spacer z domku, to mam dla was outfit. 
Fotki robione juz po powrocie w domku :)




|koszulka-moodo| Spodnie- Stanley Jeans| Pierścionek,Bransoletki-prywatny sklepik| Buty-Dash44| 
|Torba-Prezent od Mamusi:*| Gips-made by ortopeda|


Podobał sie post?
Pozdrawiam, Elcza.
Zaczęłam znowu pisać opowiadanie.
Jeszcze publikuje te posty, które były już na poprzednim blogu z opowiadaniem, i niedługo ruszam dalej! 


13 komentarzy:

  1. Słodko wyglądasz z tą nóżką a na pewno oryginalnie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to z pewnością, śmiać mi się chce jak ludzie patrzą na mnie z przestraszoną minką :)

      Usuń
    2. Oj tam oj tam ;)
      Słodko wyglądasz i już! ;)

      Usuń
  2. też czekam na Johsonki, może wreszcie też u nie zagoszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja paczka była niestety otwarta i z tego co dostałam w e-mailu od firmy powinnam mieć dwie buteleczki,a miałam jedną.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziecku się nudzilo i narysowało sobie dlugopisem ;)

      Usuń
  4. haha nie no 'tatuaz' mnie rozwalil na maksa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko ;D tak tylko narysowalam. Jeszcze to tylko rysunek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobał się! ;-) masz ładną torbę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam i splądrowałam Twojego bloga no i komentuje :) Fajne zdjęcia i stylizacje. Obserwuje i zapraszam do mnie
    Zapraszam Ciebie do mojej Pracowni Porannych Przyjemności, gdzie pisze o modzie, nowinkach kosmetycznych, ciekawych wydarzeniach. Pracuje jako dziennikarka i redaktor portalu o urodzie i dzięki temu dostaje mnóstwo kosmetyków do testowania. Już niedługo (gdy uzbiera się więcej obserwatorów bloga) zrobię rozdanie bo sama nie jestem w stanie ich wszystkich wykorzystać :) Będą dodatkowe punkty dla top komentatorów :)
    http://pracowniaporannychprzyjemnosci.blogspot.com/

    Pozdrawiam ciepło,
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna stylizacja , torba świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam, kiedy przychodzi do mnie listonosz.

    OdpowiedzUsuń