poniedziałek, 24 września 2012

Jesteś Bogiem!

Hej! Skarby pisze do was z łóżeczka w internacie gdzie leżę przykryta kołdrą i kocami, ponieważ jest mi cholernie zimno. Z chusteczką w ręku i niestety gorączką, ale daje rade. :)
Dziś wybrałam się z grupką znajomych do Piotrkowskiego Kina Helios ma "Jesteś Bogiem"
Wiem! Miałam jechac w środę ale nie wytrzymałam. :P No ale nic straconego w środę obejrzę ten film po raz drugi. :) Jak moje wrażenia? Zajebiście! (przepraszam że rzucam mięsem ale inaczej się nie da :P )
W odpowiedzi na wasze pytania z priva na face opowiem troszkę o nich i o mojej przygodzie z PFK.
Owszem masa nieścisłości w datach, i wydarzeniach. Ale i tak jestem zadowolona.
Film opisuje historie chłopaków którzy jednak zrobili zamieszanie w polskim hip-hopie.
Tak wiem że Kaliber był wcześniej i wiem też że Magik dłużej nagrywał z K44 niż z PFK 
Zdaje sobie z tego sprawę naprawdę. Znam ich nie od dziś. Jako dzieciak zdziwiłam  "starsze pokolenie" mojego osiedla. Kiedy to usłyszałam -Przepraszam którędy do baku-bakowa? a ja małolat z zadowoloną miną: -Tam gdzie Ci chłopcy stoją.  No ale K44 to psychorap. Nie wiem co wam więcej mogę napisać, no zapraszam was do kin!


Kilka fotek:



a wracając do PFK, a raczej ich pozostałości wygrzebałam pare zdjęć z koncertu Rahima,
ale tylko jedno jest na tyle ok. że można je pokazać:)

a Wy jak tam, wybieracie się do kina? a może już byliście? Jak wasze wrażenia? :)

12 komentarzy:

  1. bylam w sobote. chociaz nie jestem fanka PFK, to film zajebiscie mi sie podobal. na koncu az si poplakalam. mocny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam cały czas nadzieję że film skończy się inaczej, no ale trzymali się faktów. Dobra robota. ;)

      Usuń
    2. A co myślałaś, że Magik będzie żył długo i szczęśliwie?

      Usuń
  2. A jakie piosenki PFK/K44 lubisz najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
  3. K44 to mimo wszystko psychodele, plus i minus no i baku baku to jest skład. Jeśli chodzi o PFK to też ciężko wybrać jedną, na pewno Ja to ja, chwilę ulotne, nie ma mnie dla nikogo, czy priorytety. Generalnie wszystkie są oki, jedne mniej inne bardziej, ale nie da się wybrać jednej konkretnej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, sama muszę zobaczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mialy byc notki czesciej i co? :<

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny bloog, pewnie bede tu zaglądac . ; D

    w poniedziałek tez idę na 'Jesteś Bogiem' ze znajomymi..już nmg się doczekac . ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Super BLOG ! ja się za niedługo wybieram :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś pierdolnieta ty jarasz się wszystkim co tylko newgo wyjdzie i wciskasz kit każdemu ze jako mała dziewczynka mowilas do brata posc mi paktofonike żal... W internacie tez bylas zalosna dobrze ze odeszliscie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Takie komentarze <3 żałosna to jesteś Ty laleczko :D Wiesz że wiem kim jesteś Prawda? Podro dla ślicznych i głupich jednocześnie <3

      Usuń