czwartek, 4 października 2012

Fakt czy mit?

Dziecku się nudzi i ma dla was kolejną notkę.
Tym razem nie będę pisała nic od siebie takiego głębszego ponieważ muszę się poskładać do kupy.
Uznajmy że wszystko jest już okej cieszę się uśmiecham i w ogóle jest oki! :)))


Macie jakieś dziwne fotki, miałam na kompie i o!
ps. Uwielbiam mój nieogarnięty makijaż oczu, rzesy przy jednym oku rozczesane przy drugim posklejane jak jasna cholera, jedna kreska ładna druga za gruba! Love! ps. Nie maluje się prawie wcale także proszę się nie dziwić!





Jakie znacie naturalne sposoby na odżywienie włosów? ; > Przed kolejnym farbowaniem chciałabym je nieco odżywić. Moje włosy są suche, popalone od prostownicy, końcówki są już nie tylko rozdwojone, ale i chyba rozczworone. (o ile tak w ogóle można powiedzieć.) Nie ufam już maską i innym takim. Wydałam masę kasy na szampony i odżywki regenerujące. Chciałabym się dowiedzieć jakie wy macie pomysły? a może jakieś sprawdzone patenty, coś słyszałam o jajku i cytrynie, ale czy to fakt czy mit?
Czekam na komentarze! :)

ps. Zapraszam na mój fan page! Przy 100lajkach zacznę startować z konkursami! :)

ps.2 Jeśli masz do mnie pytanie: 

14 komentarzy:

  1. 2 całe jajka,1 łyżeczka oliwy z oliwek, 2 łyżki rumu Wszystkie składniki energicznie ubijamy, nakładamy na włosy na 15 minut. Potem dokładnie spłukujemy i myjemy włosy delikatnym szamponem.Działa rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1-2 banany
    kilka kropli olejku migdałowego
    Z bananów sporządzić papkę i połączyć z olejkiem. Gotową miksturę nałożyć na włosy na 15 minut. Owinąć folią i ręcznikiem. Następnie dokładnie spłukać i umyć włosy. Podobno zajebioza! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Honki na blogu jest coś o naturalnych metodach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno Nafta Kosmetyczna ma działania regenerujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się farbujesZ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo ombre albo po prostu delikatne odświeżenie koloru :)

      Usuń
  6. słit focia w lustrze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie że znowu piszesz tak często!

    OdpowiedzUsuń
  8. 4 łyżki naturalnego jogurtu
    1 jajko
    Połączyć składniki, umyć włosy, a następnie nałożyć maseczkę. Trzymać około 10 minut, a następnie spłukać letnią wodą.

    OdpowiedzUsuń
  9. alinarose - prowadzi fantastyczny blog, znajdziesz u niej wiele dobrych sposobów;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak już robisz sztuczne rzęsy to doklejaj obydwie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był dwie, ale przyklejałam je pierwszy raz w życiu i nie wyszły za równo :D

      Usuń