środa, 20 lutego 2013

obiecane

Hej!
Dawno nie pisałam, a przecież obiecałam że coś napisze.
Nie mam weny czuje że nie mam energii.
Nie mam totalnie pomysłu na posta. Potrzebuje dobrej kawy, kumpeli obok i zakupów.
Taak to zdecydowanie doda mi energii.Wpadłam na pomysł przedstawienia wam kogoś ale  czy komuś z Was trzeba przedstawiać MAFFASHION lub Jessica Mercedes JEMERCED.blogspot ? Pewnie nie! Dziewczyny są świetne! Zazdroszczę im spotkania Rihanny i mimo tego że nie jaram się piosenkami Riri to jej stylem jak najbardziej. Przeglądałam ostatnio profile wyżej wymienionych dziewczyn na facebooku, są mega inspirujące serdecznie polecam! :) Kilka starych zdjęć Maff:


Co myślicie o tym fashionistkach ? Czy uważacie że są zdolne? a może myślicie że teraz tylko ciągną na swojej renomie? Czy mieliście okazje korzystać z oferty Maffasion?
Jeśli nie to zapraszam na http://staffbymaff.pl/


a teraz mój outfit  z dziś:

 Krzywie się! :D


PS. JEŚLI POD TYM POSTEM POJAWI SIĘ 30 KOMENTARZY W PRZYSZŁYM TYGODNIU KONKURS W KTÓRYM DO WYGRANIA PŁYTA I 3 AUTOGRAFY PEWNEJ ARTYSTKI!



13 komentarzy:

  1. pewnie płyta Honey xd czy jakoś tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czepiam, tylko strzelam w nagrodę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie masz jednego guzika przy spodniach! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Maff i Jess są świetne! RiRi to mój bożek!
    a Ty masz fajny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie buziak dla zwyciężcy w nagrode?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! Jeśli wygra ktoś z moich znajomych pewnie!
      Ale to nie ja wybiorę zwycięzce tylko komputer :P

      Usuń
  7. Twój gust modowy to dno i porażka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. aa i twoje wzory modowe to także dno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mów o mnie coo chcesz ;D Mam to w głębokim powazaniu ;D ale od Jess i Maff 3ch*je w bok ;D są świetnymi fashionistkami ;D a jeśli mówisz że one są dnem to współczuję Tobie ;D wygląda na to że w ogóle nie znasz się na modzie, w przeciwieństwie do nich. Cóż za darmo nie dostały się na premierę Rihanna for River Island ;D

      Usuń
  9. No popatrz, a ja nie wiedziałam, kim są te laski. Nie interesują mnie i każdego normalnego człowieka jakieś laski z ulicy, które mówią, co jest "modne". Rihanna for River Island? Cóż, to prawie jak oscary, od tego zmieni się świat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak one nie interesują Ciebie, tak mnie nie interesuje Twoje zdanie w tym temacie. Jeśli masz inne upodobania to na jaką cholerę wchodzisz na mojego bloga? ;D Jest on MÓJ i będę na nim pisała o tym, o czym zechce ;) Miałam ochotę napisałam o Maff i Jess, będę miała ochotę to napisze o ludziach robiacych z igły widly i czepiajacych się wszystkiego, a ponadto myslacych że są zajebisci bo piszą z anonima ; **

      Usuń