piątek, 12 kwietnia 2013

Zmiany.

Hej Kochani!
Co tam u was? Ja tak dawno do was nie pisałam, że sama nie wiem od czego zacząć.
W moim życiu  prywatnym nastało wiele zmian.  Niczego co było i co jest nie żałuje.
Widocznie tak miało być. Nie wiem o czym dokładnie chce wam napisać. Mam mętlik w głowie. Ponieważ nie chce nikogo wpuszczać do mojego świata, ale jednak chcę napisać o mentalności ludzi.
Chyba w tym wszystkim co dzieje się w okół mnie najbardziej irytujące jest to że wszyscy inni  wiedzą o mnie więcej niż ja sama. Dodatkowo wszystko wiedzą lepiej. Chce żeby to się skończyło.Chce żyć szczęśliwie z ludźmi którzy dają mi szczęście. Chce być sobą wśród tych którzy są ze mną zawsze.
Chce żeby skończyły się opowieści i mity które zostały stworzone przez ostatni czas. Chce być. Dla siebie i dla innych. Taka jak kiedyś. Po prostu chce żyć. Tak jak kiedyś.

6 komentarzy:

  1. skoro coś ci mówi jedna osoba, to nic. Jesli to samo mówi ci druga osoba, nadal nic, ale jeśli powtarza ci to więcej osób zastanów się nad sobą, może popełniasz błędy których ty ot tak nie zauważasz to może dlatego się tak pozmieniało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decyzje które podjęłam były słuszne, a tu nie chodzi mi o to co ludzie mówią do mnie o moich błędach. Chodzi o plotki które rozsiewają, a których mam dość. Zmieniło się to co chciałam żeby się zmieniło. Muszę przywyknąć do nowego świata. Tak będzie lepiej.

      Usuń
  2. http://www.youtube.com/watch?v=y6gta7eQIa8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Molesta - Tak miało być <3

      Nie wiem kim jesteś, ale masz racje.

      Usuń
  3. omg !!! Co za okropne zdjęcie XD

    OdpowiedzUsuń