niedziela, 8 kwietnia 2012

Cześć Kochani!
Jak tam święta? Osobiście nie lubię tych wszystkich przedświątecznych przygotowań.
Późniejszy efekt jest oczywiście ok. ale nie to całe sprzątanie gotowanie. oo nie.
Czasem mam fazę i zaczynam sprzątać sama sobie pokój, czy mam ochotę wejść do kuchni i coś ugotować, ale nie w takim totalnym szale "wszystko naraz i dodatkowo jak najszybciej"
Lubię kiedy nadchodzi ten czas, kiedy całą rodzinką siadamy do stołu i zaczynają się opowieści, historie i różnie inne głupoty.


Mam dla was mój dzisiejszy outfit. Myślę że jest troszkę niepełny, zdjęcia były robione rano (co tłumaczy moje wory pod oczami) Brakuje tam jeszcze zegarka i broszki. :)




Co mogę o nim powiedzieć poza tym że jest wygodny? cóż kolorowe rurki zaczynają być wszędzie więc nic dziwnego że i ja stwierdziłam że są moim "must have" tak więc wszyscy je mają mam i ja :P
Niestety nie są tak efektywne jak bym chciała, liczyłam na to że będą bardziej dopasowane, ale i tak wydaje mi się że jest OK. Koszulka z Kolorowym printem w tym wypadku M&M 's dodała luzu całej stylizacji, a te buty pasują prawie do wszystkiego :)

01.04 miałam urodziny i wpadły mi w rączki piękne puzzle, które dostałam od Cioci :) (Poprzez Kuzynkę :*)
być może ktoś pomyśli że to prezent dla dziecka lub coś w tym stylu. 
Otóż nie!
Puzzle są świetnym prezentem nawet dla starszych osób, a jeśli obrazek tworzy coś co jest bliskie sercu osoby, dla której to ma być prezent  będzie on w 100% trafionym :)


Teraz czeka mnie chwila odpoczynku od wszystkiego.  Życzcie mi  smacznego :)


 Życzę wam rodzinnej atmosfery w domku i mokrego jutrzejszego dyngusa.
Mam nadzieje że zmoczą was znajomi, a nie śnieg czy deszcz z nieba.

Pozdrawiam bardzo serdecznie, Elcza
.




7 komentarzy:

  1. Czasem twoje stylizacje sa trafione a czasem nie . Niestety ta w ogole nie przypadła mi do gustu, uwazam ze ten luzacki podkoszulek popsuł cały efekt, spodnie(mimo ze ja sama wole bardziej obcisłe) i buty jak najbardziej na plus : ) marynarka w porzadku chociaz mogłaby byc krótsza :-) powiem tak: wszytskie ubrania sa bardzo fajne ale jak dla mnie źle są ze sobą zestawione : ) Pozdrawiam Cie serdzecznie : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne zdanie, szkoda że Ela nie zawsze robi zdjęcia swoich stylizacji, obserwuje jej poczynania w realu i ma dziewczyna głowę tylko czasem brak jej pewności siebie. Widzę jak układa ciuchy do ubrania są mega zestawem, ale nagle niee nie założe tego. Lub zakłada coś i po 2 godzinach lekcyjnych leci do internatu się przebrac.

      Usuń
    2. Na szczęście jest tylko człowiekiem i ma prawo do błędu :)
      Mi się podoba choć faktycznie zmieniłabym koszulkę na coś poważniejszego, Ella masz 19 lat! :PP

      Usuń
  2. wiesz nie znam Cię za dobrze ale cały czas mam wrażenie że chcesz być taka jak Honey, blog,outfity , wpisy, kiedys ona napisała ze kocha podróże, za chwile u ciebie na blogu "kocham życie na walizkach" NIE RÓB TEGO ! bądź sobą poprostu ! czytajac jej i twoje wpisy mozna dostrzec wielkie podobienstwo tyle ze u niej wyglada to naturalnie a u ciebie , kiedy ty na siłe próbujesz byc jak ona wyglada to nie fajnie. dziwi mnie tez ze kiedys,juz dawno dawno wstawiłes swoje zdjecie z jej pineska na bodajże nk i zrobiłas to dopiero gdy zaczeła robic kroki w karierze i była rozpoznawalna, czemu dopiero wtedy chciałas pokazac swiatu ze jest Twoja rodziną? :) Jestes zajebistą kobietką ! spróbuj nie podązac za nia slepo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz strasznie poważnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde jeden z anonimów dał mi do myślenia.
    Wydaje mi się że nie chcesz być jak Honey że nie kopiujesz jej, ale przez ten wasz kontakt i przez to że jesteś z nią tyle czasu nie chcesz też być w pewien sposób gorsza, bo przecież też masz plany i marzenia. Wydaje mi się że wpływ na to może mieć też to że z tej waszej paczki udało się już wielu osobom Honorata, Agnieszka, Maciek. Nawet Patrycja coś teraz próbuje, a zostałyście tylko wy dwie Ty i Pau. I może to też jakoś tak na Ciebie wpływa? Wiem że bloga prowadziłaś już wcześniej, zanim Honka miała takiego bloga, nikt mi nie wmówi że to "ściągnęłaś" z niej bo pamiętam małą Elę, która nie była Elczą tylko BElą, a na blogu funkcjonowałaś zakrecona1993 później jako zaczarowana. Kurczę dziewczyno nawet nie wiesz jak bardzo w Ciebie wierze. Masz cholernie duży potencjał.
    Wiem że jak się naprawdę postarasz zostaniesz aktorką i to cholernie dobrą. Znam Cię długo nie pytaj kim jestem, ale pamiętam Twoje pierwsze role w jasełkach w świetlicy, pamiętam pierwszy Twój spektakl do którego przygotowywała was p.Wanda Sroga. Wiem na co Cię stać i co potrafisz zrobić na scenie jeśli Tylko Chcesz. Pokaż to innym, a na pewno zostaniesz zauważona. Uwierz w siebie i w swoje możliwości. Jedź na jakiś Casting! Pokaż Innym co potrafisz! A wiem że potrafisz! Umiesz odegrać każdą scenkę pokazać każde uczucie jakie w Tobie siedzi, widać emocje. Dasz Radę! Pokaż się! Uwierz że Impossible is nothing! Czekam na efekty! na Ciebie w kinie! i to na ekranie!

    OdpowiedzUsuń
  5. usmiechaj sie wiecej na zdjeciach ;)

    OdpowiedzUsuń