czwartek, 28 czerwca 2012

Hej Kochani!
Jako że mam chwilę, i wygrzebałam też na komputerze zdjęcia z jakiejś przejażdżki z moim chłopakiem, postanowiłam napisać :)

Takie tam cykane w trakcie jazdy :)



Kiedy mam wolną chwilę, nie jestem chora i w ogóle nic nie przeszkadza mi w życiu typowo moim Trybem,
uwielbiam wsiąść już na szczęście w swój samochód i nie spowiadając się nikomu jechać tam gdzie chcę.
Czasami były to pola, gdzie można usiąść puścić muzykę i pomyśleć, czasem wsiadałam w auto i jechałam do mojego rodzeństwa ciotecznego, lub zwyczajnie do chłopaka.
Paliwo jest zdecydowanie za drogie i zaczyna mi to przeszkadzać.
Problem pustego portfela dosięga mnie coraz częściej, na szczęście znalazłam już sposób aby ta dziurę budżetową załatać i niedługo idę do pracy.

Marzę żeby jak najszybciej wszystko ogarnąć.
Przede wszystkim  moje gardło i wrócić do "końskiej"
która jest mega fajnym miejscem na wyciszenie się i zrozumienie tego 
że potrzebuje koni żeby normalnie funkcjonować,
niestety będąc tam również dopada mnie pewien kompleks że już nigdy nie będę jeździła jak kiedyś:
Gdzie na samym końcu jazdy, która trwała ok.2h i nawet skakałam, 
 nie wiedząc że ktoś robi mi zdjęcie,  bo siostra siedziała na krześle i cykała fotę. "ot tak" 
Siedzę tak jak powinnam wyprostowana, łydki na swoim miejscu, ręce również.
WRRR!!! Tęsknie za tymi czasami.
Mam nadzieje że uda mi się wrócić do tych czasów :<

Mój plan na dziś? Przetrwać.
Kładę się do łóżka i czytam.
Percy Jacson, bogowie olimpijscy i morze potworów! 
Znalazłam nową książkową miłość :)
3majcie kciuki za moją krtań!
Żebym mogła wrócić jak najszybciej do konisi :)




a teraz dawno biecany

Outfit: 






Żakiet: nie pamiętam;p
Koszulka: Butik
Jeansy: Mojej Kochanej Sis :*
Buty: deezee
Kolczyki,Przywieszka: Hand Made
Bransoletka z Charms'ami : Dawno temu kupiona z gazetą, a reszta charmsów to głównie prezenty od mamy.
Torba: Warenhouse 

Mój wspaniały pan fotograf :) :*

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Właśnie! Poproszę o zdjęcia z półmetku ;pp

      Usuń
    2. no właśnie ja też poproszę :D

      Usuń
    3. zgrywałam już komuś od was z klasy :P

      Usuń
  2. nooooo mowilem ze stylowaaa <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja o Twoim też nie wiedziałam, ale na pewno będę zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie masz auto?

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd miałaś kase na auto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam od Taty w prezencie na Dzień Kobiet :)

      Usuń
  6. Zajebiście lans samochodem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ferrari żeby się nim lansować, jeżdżę i mam więc nie widzę problemu w tym żeby go pokazać :)

      Usuń
  7. eeej! mASZ samochód? jaki? :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega fajny zestaw, a buciki deezee'owskie sa mega :d

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne jest to pierwsze zdjęcie, po prostu mega! <3!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz przystojnego faceta :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój chłopak nie jest zazdrosny o to że jak już wychodzisz przed blok to są tam z Tobą głównie faceci? :P
    Ba! w 99przypadkach sami faceci? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jest. Na szczęście znosi to cierpliwie.
      No i wie też że chłopaki z osiedla są dla mnie jak bracia :)

      Usuń
  12. ale mrymraśmy fotografff <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Chłopak jest zazdrosny ale sam pół życia na osiedlu swoim spędza także rozumie:p a że akurat u Eli mniej dziewczyn jest no to już trudno :D

    OdpowiedzUsuń
  14. znowu nas zlewasz? :( znajdź czas i napisz coś dla naaaaas :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zlewam, jestem na praktykach nie mam kiedy napisać pracuje z końmi od 8 rano do ok.21 więc po tym wszystkim nie mam już siły.. :(

      Usuń
  15. te ciuchy nie są nadzwyczajne, po co sie tak chwalisz, mysilsz że mozesz byc wzorem? ty fałszywa idiotko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciuchy są proste, ale dla mnie w fajnym zestawieniu :)

      Pozdrawiam "Odważną" :*:*:*

      Usuń