czwartek, 30 sierpnia 2012

Filmiki!

"Łapię chwile ulotne jak ulotka, ulotne chwile łapię jak fotka.

Dbam, by chwile ulotne jak notka,

Nie uleciały jak ulotna plotka..."



Hej kochani! Mam obiecane filmiki. Przepraszam za ich jakość, nie były nagrywane lustrzanką tylko cyfrówką i są straszne szumy. Mam nadzieje że wam się to spodoba. Następnym razem wybiorę kilka ciekawych pytań  i odpowiem w formie filmiku, a na resztę pisemnie, bo jest to strasznie długie.
Mam nadzieje że będzie wam się miło oglądało. Strasznie się stresowałam, plątałam w tym co mówię.  Odpowiadałam kilka razy na te same pytania, bo były zadane kilkakrotnie. :) Ręce mi się trzęsły ze strachu, ale pierwsze koty za płoty :) Następnym razem będzie lepiej :) Miłego oglądania!


Zapraszam na mój fanpage na facebook'u :)
klikamy Lubię to! :)


Pytania&Odpowiedzi. cz.1

Pytania&Odpowiedzi cz.2

Pytania&Odpowiedzi cz.3



Jak wam się podobało? :)

46 komentarzy:

  1. no mam nadzieję, że w końcu się poznamy ;)
    dziękuję za pozdrowienia :) Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. a o kim mowilas ze nie lubisz kogos z bloku? jakiejs dziewczyny? ktora to? ;> idziemy jej dac wpierdol :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to już nie ważne. :) Generalnie to nie jest tak że jej nie lubie, ale po prostu nie łakniemy swojego towarzystwa. :)

      Usuń
    2. wpierdelek ma dziewczyna i tyle :)

      Usuń
    3. czyli wychodzi na to ze mimo wszystko i tak za nia nie przepadasz? :)

      Usuń
    4. no tak, nie przepadam za nią, ale ona za mną tez nie więc jest remis nooo :)

      Usuń
  3. Jej, to wszystko takie sztuczne, nudne i puste. Próbujesz na siłę być taka "fajna".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ze tak uważasz, bo pytania były czytane dopiero w trakcie nagrywania filmiku, i odpowiedzi były prosto z głowy, nie jakoś wcześniej ułożone.
      Na tym filmiku jestem sobą, troszkę jestem zdenerwowana, ale to nadal ja. Jeżeli uważasz tak jak uważasz to nikt nie każe Ci przecież tego oglądać. :)
      Jeżeli było nudne trzeba było wyłączyć. :)
      Nie próbuje być fajna. Jestem sobą to wystarczy! :)
      Mimo to cieszę się że wyraziłaś/eś swoje zdanie:)

      Usuń
    2. żebyś ty nie musiał sztucznych zębów kupować :D
      Elcia fajne filmiki, dobre miny robisz. zresztą jak zawsze. :D

      Usuń
    3. jej urzekło mnie to co napisałaś/napisałeś... nie wpieprzaj sie tam gdzie Cie nie chca :)

      Usuń
    4. heeeej. Chillujemy:))
      Nie każdemu musi się podobać. :)
      luuuzik :))

      Usuń
  4. ale Ty masz cycki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. kazdy potrafi byc mocny jako anonim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to jest kwestia przyzwyczajenia. dość często mam takie akcje. Tylko szkoda że były 2 dziewczyny sprawdziłam sobie IP napisałam do nich i już nie są takie cwane. :) Teraz znalazł się ktoś inny, ale nie bede sobie zaprzątała głowy.

      Usuń
    2. Powiedział: anonim :D

      Usuń
    3. jest różnica pomiędzy wyrażaniem swojej opinii anonimowo, a obrażaniem kogoś. Nie mam nic do komentarzy typu "Jej, to wszystko takie sztuczne, nudne i puste. Próbujesz na siłę być taka "fajna". "
      Bo to jest wyrażanie własnej opinii, ale hejtowanie i jechanie wyzwiskami jest nie halo :))

      Usuń
    4. Yhm, pokaż gdzie te dwie dziewczyny nie wyrażały konstruktywnej krytyki ;]

      Usuń
    5. nie chce mi się szukać, ale były słodkie jak na facebook'u napisałam że dziękuję ze komentarze na blogu i podbijanie moich statystyk, udawały głupie do czasu kiedy nie podesłałam im ich IP i komentarzy które wstawiały. Nagle zaczęły przepraszać. Wiec no bawią mnie takie sytuacje. :))
      Buziaki :**

      Usuń
  6. Chwalenie się swoimi butami czy torebkami jest bez sensu!! To tylko świadczy o próżności. Tym bardziej że daleko Ci do kogoś na kim można się wzorować ( chodzi mi o modę).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest kwestia chwalenia się, to jest odpowiedź na prośby czytelników. :)
      Masę miałam pytań o ilość moich butów i torebek. :)
      Chill ludzie. Nie jestem po to żeby się wzorować. Na blogu pokazuje siebie, nie kazdemu musi się to podobać, ale jesli się komuś podoba to jest oki :)

      Usuń
  7. Rosół jest zajebisty \o/ a tak od siebie to dodam że tym hejtom-anonimom oczywiście:) polecam dodać swój post wraz z własnym nagraniem ;) Ukażcie oryginalność i zainteresujcie innych czymkolwiek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosół jest chujowy!!! <3 <3
      a hejty było są i będą :))

      Usuń
  8. A czemu z kolei mam wrażenie że wiele komentarzy z pytaniami i tymi chwalącymi Cię są pisane przez Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z wyjątkiem odpowiedzi do komentarzy, nie napisałam tu sobie ani jednego komenta :))
      Nie wydaje mi się żeby do było rozsądne :)
      ale jeśli masz takie wrażenie nie zabronię Ci, choć wiem ze to nie prawda :)

      Usuń
    2. Ja bym poręczył za Elcze. Gdyż znam ją na tyle dobrze aby wiedzieć że pewnie nawet nie wpadła na taki pomysł wcześniej...

      Usuń
    3. No nie, bo to idiotyzm ;D

      Usuń
  9. jeżeli komentarze zostawiają twoi znajomi którzy czytają bloga, czemu się nie podpisują? Trochę dziwne... Bo wątpię żeby tyle obcych ludzi czytało tego bloga ( podobnych blogów jest od groma)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dobrą sprawę nie wiem dokładnie kto czyta mojego bloga i czemu się nie podpisują. Są tacy którzy się podpisują są tacy którzy nie, zależy od postu.
      Moich znajomych się pytaj czemu się nie podpisują :))

      Usuń
    2. Ja czasem (od niedawna) paczę na tego bloga. I przyznam iż też byłem zdziwiony, że masz taki tutaj ruch...
      Pierwszy raz więc się podpiszę ;P
      (zastanawiałem się chwilę czy użyć pseudonimów... ale chyba, po prostu...)
      Borys

      Usuń
    3. Jak byś napisał przebiegły to jeszcze wiedziałbym o kogo chodzi, ale jakbyś wymyślił coś innego to mogłabym mieć problem więc cieszę się że podpisales się imieniem ;)

      Usuń
    4. Bitch, please anonimie, z pewnością na każdym blogu jak ktoś Cię krytykuje to się podpisze, Ty też tego nie zrobiłeś/aś. A może jeszcze na ulicy podejść do kogoś nieznanego i powiedzieć "Wiesz, chujową masz torebkę" ?

      Usuń
  10. niektorych osob to chyba w domu zaprzestali kochac, ludzie maja jakies dziwne problemy.. nie podoba sie to po co wchodzisz i kogos hejtujesz? znasz ja w ogole? mysle ze nie, a jezeli juz to z widzenia.. ogarnijcie sie pustaki. macie swoj swiat to sobie w nim zyjcie i dajcie innym spokoj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chillujemy :)
      tzn.Bardzo mi miło :) ale ja sama się nie nakręcam, więc nie ma sensu żebyście i Wy się nakręcali :))

      Usuń
    2. A poza tym. Niech hejtują !! Przynajmniej jest z kim pisać i może się utworzyć jakaś konstruktywna wymiana zdań...

      Usuń
    3. To, że o Tobie gadają znaczy, że jesteś dla nich interesującym tematem. To zaleta.

      Usuń
  11. Fajne filmiki :) Znam Cię więc widzę że jesteś tu sobą :)
    Kocham hejty:* i co by nie było podpiszę się żeby nie było wiesz :D Julka.
    ps.Elcza czemu piszesz sobie sama komentarze? Jak możesz? Zachowujesz się jak dziecko!!! :DD
    love mała! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. emila nie hejtuj tu

    OdpowiedzUsuń
  13. Filmiki spoko <3 nie obraze sie jesli bedziesz robila takich wiecej :3

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy filmik i to Twoje ''no hellooooooł'' xd WYMIATASZ !!! xD 12:00

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaa, Ela wymiatasz ;* Jestem twoim najwiekszym fanem beybe ;)



    Pozdrowionka skarbusiuuuuuu ;* Twoj wielki fan Dejw xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh... elcza od jelcza nie ładnie tak kłamać, z połowe filmiku to sciema jak nic. Np. zadali Ci pytanie "Lubisz spędzedzać czas z chłopakami, a czy twoj chłopak nie jest zazdrosny i nie robi CI scen?". Odp twoja: tak mniej wiecej "że nie i nie ma z tym problem a ile razu pod blokiem bylo co chwile pisal do Ciebie dzwonil itd ze siedzisz znami:) nie tylko takie były sytuacje. Następne pytanie jaki masz samochód. Odp: że golfa II z tym sie zgodze a że byś nie zamieniła go na inny samochód oprócz terenowych, to dlaczego chciałaś się zamienić na peugota 406 rodziców?.

      Usuń
    2. nigdy nie dzwonił z pretensjami :) a piszemy non stop wiec to nic dziwnego ze pisał do mnie:)
      bo jest szybki i lubię go, ale nigdy nie mówiłam ze na stałe :D Nawet jak się pytałam taty czy zamieniamy się samochodami to powiedział że tak, ale pod warunkiem że na stałe, więc z miejsca powiedziałam że tak to ja nie chce :PP
      zdecydowanie cały filmik to ściema i tak w ogóle to nie ja jestem na tym filmiku :D
      (zgapie od Julki :* ) LOVE < 3

      Usuń