sobota, 9 lutego 2013

Szkolnie! ;)

Hej!
Prosił ktoś kiedyś prosił o post taki  internatowy :) Mam post ze zdjęciami bardziej szkolno-internatowymi.
Są to zdjęcia z różnych tegorocznych akademii, imprez i spotkań. :)

Kulig internatowy:
 Kurs pierwszej pomocy:
 Kocham Cię Szkoło :
 Walentynki:
 Wigilia
 Wigilia II :
 Olimpiada wiedzy rolniczej:
 Olimpiada wiedzy rolniczej
 Warsztaty przygotowujące do matury z języka polskiego:
 Profilaktyka uzależnień:
 11 listopada:
 Szlachetna paczka:


I takie mały focisze z dziś dla was:



I moja kochana, zajebista najzajebistrza małolata :D 
< 3 



Tymczasem zaczynam ferie!
Życzcie mi miłej zabawy. Postanowiłam sobie że będę częściej pisać posty i dodawać większą ilość swoich zdjęć. 



Pozdrawiam, Elcza!

6 komentarzy:

  1. Nie ma to jak dobra strona naszej .*. szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz kapitalne życie, Elcza! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Elcza skad takie pseudo ;p ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kumpel w gimnazjum je wymyślił. Elżbieta-Ela-Elcza Nie wiem ;) jakoś tak od imienia ale dlaczego. Hmm.. Nie wiem. Przyjęło się i jest ;)

      Usuń
  4. hmm.. nie chce Cię urazic tym komentarzem. ale nie uwazasz ze ten outfit jest zbyt prowokujący? troche niesmacznie to wyglada. radzilabym tez troche lepiej dobierac dodatki. ta torebka ktora masz ze sobą w Kazimierzu za specjalna nie jest.. Widać ze masz charakter ale jezcze nie do końca ukztaltowany. popracuj nad sobą a ja bede zagladać, zycze Ci powodzenia.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. alez nie uraziłas mnie,lubie takie komentarze bo sa konstruktywne. Co do ciuszkòw to byly akurat na potrzebe fotek ;p

    OdpowiedzUsuń