środa, 5 czerwca 2013

zyciowo,inspiracyjnie

Hej Kochani! Był strasznie długi przestój na blogu. Miałam końcówkę roku szkolnego. Więc nie było czasu na pisanie. Starałam się spędzić jak najwięcej czasu z ludźmi z klasy, ponieważ na 3 miesiące rozjeżdżamy się każdy do domów, a jesteśmy z różnych części polski.  Tydzień temu w poniedziałek wybrałam się wspólnie ze znajomymi do kina na SZYBCY I WŚCIEKLI 6 czy ktoś z was widział może film?
Jak wasze wrażenia? Ja osobiście bardzo polecam. a dla tych z was, którzy jeszcze nie mieli okazji obejrzeć  wrzucam zwiastun : 

Zdjęć z naszego wypadu niestety nie mam, bo moja kochana Agnieszka nie chce mi ich wysłać, bo ma tak strasznego lenia!  (Może jak to przeczyta to ją to jakoś ruszy :D )
Moich zdjęć z ostatnich dni tez mam niewiele. Pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć ani nie powoduje że nabieram większych chęci na wyjście z domu. Chciałabym zacząć już praktyki pełną parą. Wakacje ? No cóż pogoda jest jak na razie mało wakacyjna, wręcz dołująca.
Weekend spędziłam z moim Jadzikowym Jadzikiem, który jest totalnym Szogunem. 
Uwielbiam tą wariatkę! :) 


a teraz kilka inspiracji: 



































ps.



7 komentarzy:

  1. I NA SAM KONIEC DOJEBAŁAŚ :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestes juz z dominikiem? dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno. Od końca marca. Ponieważ tak zdecydowałam.

      Usuń
  3. huehue :D
    Jadzikowy Jadzik pozdrawia ^^
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. JADZIKOWY JADZIK ?! o boshe co to jest ! :D Kryczka ty dizajnerko schodzisz na psy ! weź ty nie wiesz że w tym sezonie modny jest Jadzik Jadzikowy o boshe ! <3 :D K.

    OdpowiedzUsuń