poniedziałek, 2 lutego 2015

Długa przerwa!

Cześć!
Dawno mnie tu nie było! By nie powiedzieć bardzo dawno.
Miałam masę pytań na Ask'u kiedy nowa notka, więc postanowiłam coś napisać.
Od ostatniego czasu zmieniło się wiele, co dokładnie?
Zdałam maturę, udało się za pierwszym podejściem. Pisze udało się ponieważ na ok. 80 maturzystów zdało nas tylko jakieś 25 osób. Reszta poległa na matematyce. Jestem również dyplomowanym Technikiem Hodowcą Koni.(Muszę się pochwalić tym  że jako jedna z niewielu osób w mojej klasie zdałam ten egzamin, dodatkowo zdając go najlepiej.)  Obecnie planuje zostać inżynierem studiując hodowle i ochronę zwierząt towarzyszących i dzikich na SGGW w Warszawie, w której to też obecnie mieszkam. W międzyczasie pracowałam również w salonie znanej firmy Orange, wyjechałam na wakacje do Mielna, poznałam wielu fantastycznych ludzi, leżałam w szpitalu. Aktualnie zmagam się z sesją, a właściwie do wczoraj zmagałam się z terminami zerowymi,a już za dwa tygodnie właściwe egzaminy.  Terminy zerowe poszły mi całkiem nieźle mam już  5 z prawodawstwa, oraz 5 z technologi, nieśmiało liczę na 5 z propedeutyki, oraz ochrony. Mam też jedną ocenę która mnie nie zadowala choć wszyscy mi mówią że powinnam się cieszyć że zaliczyłam ekonomie, ponieważ zaliczyło ją tylko jakieś 10 osób na roku. No cóż jak to moja mama mówi samych piątek mieć nie można.Zobaczymy co będzie na reszcie egzaminów. Trzymajcie kciuki!  Tradycyjnie dorzucam wam, a także sobie na przyszłość całkiem sporą fotorelacje.

Tak o to dumnie prezentuje swój dyplom. :)

Wakacyjne wspomnienia.

Mielno...
.... a właściwie spacer do  "chłopów"

:)
Jest okey! Tak właśnie jest na studiach!
Takich mamy gości na zajęciach! :)
 No cóż w końcu studiuje dzikie! :)

Uczymy się anatomii :)

Taka moja kuchnia dziś rano! :)

Dostałam Kwiatuszki od mojej współlokatorki, w zamian  za 5 z Prawodawstwa.
Taka pracownica orange! :)

Torcik, dla mojego Skarba :*
Taki ze mnie cukiernik! :)

Elcza Kuchareczka!


Pozdrawiam wszystkich! Mam nadzieje że zaspokoiłam waszą ciekawość.



9 komentarzy:

  1. jak zda się w terminie zerowym to nie trzeba zdawać tego samego drugi raz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerówki pozaliczałam, ale z anatomii, statystyki, zoologii, filozofii i biologii nie miałam zerowego terminu :(

      Usuń
  2. Interesting blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A design like yours with a few simple tweeks would really make my blog shine.
    Please let me know where you got your design. Thank you

    My web-site; register trademarks

    OdpowiedzUsuń
  3. Great info. Lucky me I recently found your site by accident (stumbleupon).
    I've book-marked it for later!

    my blog post; Diabetes Miracle Cure

    OdpowiedzUsuń
  4. I am sure this post has touched all the internet viewers,
    its really really fastidious post on building up new website.


    my web page click this link

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć :) bardzo interesuje mnie kierunek studiów ochrona zwierząt towarzyszących i dzikich i mam parę pytań ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć żadnych opinii.. czy jesteś zadowolona z tego kierunku? jest dużo zajęć praktycznych? czy ciężko się dostać oraz przetrwać pierwszy rok? Bardzo kusi mnie ten kierunek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kierunek super! Kadra i jej wiedza jest nieziemska! Praktyki odbywa się w wybranym miejscu na pierwszym roku jest to 150h. np.Anatomia nie jest "suchym ryciem na blachę" tylko nauką na preparatach i to dzięki temu dużo zostaje w głowie. Pierwszy rok jest ciężki naprawdę ciężki ale to dlatego że jest dużo przedmiotów "od czapy" które niekoniecznie mają tak dużo wspólnego i to Ci wykładowcy robią największe problemy, ale mam nadzieje że teraz będzie już tylko lepiej. Kierunek jak najbardziej polecam! jeśli masz jeszcze jakieś pytania
      napisz do mnie na elcza9304@gmail.com wtedy będę mogła odpowiedzieć na wszystkie nurtujące Cię pytania :)

      Usuń
  6. Jesteś żenująca, to jest lajfstajlowy blog? a co Ty masz ciekawego do zaprezentowania ? jesteś nudna, nijaka i chyba próżna skoro myślisz, że kogoś powyżej 13 roku zainteresuje to co tu prezentujesz. Twoje "stylizacje" to czysty shit i nie chodzi mi o marki, tylko o dobieranie ciuchów to po prost śmieszne oglądać to w czym się nosisz, i te piękne włosy o.O Chyba masz problemy psychiczne bo normalne to to nie jest, :D jesteś tak w chuj interesująca że aż rzygać się chce, celebrytka hhhhahahhaha

    OdpowiedzUsuń