piątek, 31 lipca 2015

To naprawdę byłam ja?


Cześć wszystkim! 
Po zagłębieniu się w stare posty na moim blogu, boli mnie głowa od pukania się w czoło i myślenia co ja też akurat w danym poście napisałam. Czytając myślałam sobie nie jednokrotnie "jej to trzeba edytować! Matko co ja tu napisałam! Jejuu ale tragedia to trzeba koniecznie usunąć" ale po chwili zastanowienia doszłam do wniosku że edytując swoje posty tak naprawdę zrobiłabym ogromny błąd. Przecież to ja je pisałam, wtedy miałam taki, a nie inny "styl" pisania. Przez te nawet durne posty przecież przemawiałam ja, To byłam  JA. To wszystko odzwierciedlało moje uczucia w danej chwili.  I choć dziś czytam niektóre notki z rozbawieniem to inne z ogromną tęsknotą. Moje postanowienie brzmi:
 ZOSTAWIAM STARE POSTY !
Mam również nadzieje pisać nieco więcej, ale tym razem poza zostawieniem sobie pamiątek na przyszłość typu "tu byłam, to zwiedziłam, tamto zrobiłam" chcę poruszać nurtujące mnie tematy, które być może nie każdemu przypadną do gustu. Blog nadal będę prowadziła tak jak to ja sobie zaplanuję, według jakichś moich nikomu nieznanych szablonów. Liczę na to że statystyki z przeszłości wrócą, a może nawet że liczba odwiedzających mój blog się zwiększy. Taką mam właśnie nadzieje! 

Trzymajcie kciuki i życzcie powodzenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz